În culisele campaniilor Musette Toamnă / Iarnă 2016

 

De când mă ştiu am avut o curiozitate aparte când vine vorba despre making of-uri. Întotdeauna mi s-a parut interesant ce se petrece în culise, cum, şi mai mult, de ce - de ce într-un fel şi nu într-altul, care sunt variabilele care pot face rezultatul HOT sau NOT.

 

Culisele campaniei
Şi la noi, ca şi la alte brand-uri de fashion, campaniile sunt pregătite mereu din timpul sezonului precedent. Dupa şedinte de brainstorming, moodboard-uri şi concepte disecate, ajungem la esenţă. De multe ori, acest mesaj nu este atât de vizibil publicului, însă el este cel care acorează moda – acest domeniu văzut ca fiind capricios, superficial, visător – în cotidian, şi care îi conferă industriei de fashion, influența şi puterea pe care le are de atâta vreme.
Cuvântul cheie pentru noi în acest sezon, a fost “OGLINZI”, iar mesajul nostru este unul social: suntem idei, contraste între momente de fragilitate şi forța, care proiectează, în permanență, o dimensiune virtuală.

 

 

Cele două campanii Musette Toamnă - Iarnă 2016, au fost pregătite din luna iulie. Deşi nu porniserăm cu intenția de a printa două cataloage, cel de-al doilea shooting – "The New Boho" ni s-a parut demn de un prim catalog. Ideea de bază a fost să surprindem nişte personaje boho, romantice, nostalgice, într-un decor rigid, corporate, minimalist. Statement-ul vizează o generație liberală, creativă, care are curajul să işi ia viacarousel-defilea în mâini si să işi asume că nu aparține unor profesii care presupun 8 ore de lucru la birou şi outfit-uri business.
Hainele, ca de obicei, au fost produse special pentru aceste campanii - design Musette, styling Musette.

Hair: Irina Lehan
Make-up: Dana Petrina
Modele: Georgiana Saraev, Andreea Matei, Ştefan Pătrăuceanu, Paula Letca
DOP: Toma Velio
Posted by Alexandra